නිවසේදී භාවනා කරන ආකාරය.

How to meditate at home

භාවනාව යනු මනස යොමු කිරීම ඇතුළත් පැරණි පිළිවෙතකි. එය දැනුවත්භාවය වැඩි කරයි, ලිහිල් කිරීම ප්රවර්ධනය කරයි, ආතතිය සහ කාංසාව අඩු කරයි, සහ යහපැවැත්ම වැඩි දියුණු කරයි. එය ඔබගේ ශාරීරික සෞඛ්‍යයට ද ප්‍රතිලාභ ලබා දෙයි.ඔබට භාවනා කිරීම ආරම්භ කිරීමට අවශ්‍ය නම්, ඔබේ නිවස ආරම්භ කිරීමට හොඳ තැනක් කරගත හැක මෙම ලිපිය ඔබට උත්සාහ කළ හැකි භාවනා වර්ග, නිවසේ භාවනාවේ ප්‍රතිලාභ සහ නිවසේදී භාවනා කිරීම ආරම්භ කරන්නේ කෙසේද යන්න පිළිබඳ උපදෙස් ගවේෂණය කරයි.

නිවසේදී භාවනා කරන ආකාරය

ඔබට නිවසේදී භාවනා කිරීම ආරම්භ කිරීමට අවශ්‍ය නම් අනුගමනය කළ යුතු පියවර කිහිපයක් පහත දක්වා ඇත.

සුවපහසු ස්ථානයක් සොයා ගන්න.

අවධානය වෙනතකට යොමු නොකර ඔබේ නිවසේ සුවපහසු ප්‍රදේශයක් සොයා ගන්න. මෙය ඕනෑම තැනක විය හැකිය – ඔබේ ප්‍රියතම පුටුව, ඔබේ යහන, ඔබේ නිවසේ කොනක්, ඔබේ නිදන කාමරය හෝ ඔබේ ඇඳ මත. ඔබ කැමති නම්, ඔබට බිම සිටිය හැකිය; කෙසේ වෙතත්, වාඩි වී සිටීමෙන් ඔබට නින්ද යාම වැළැක්විය හැකිය – ඔබ ඉතා සැහැල්ලුවෙන් නමුත් අවදියෙන් සිටිය යුතුය.
හැකි නම් සෑම දිනකම එකම ස්ථානයේ භාවනා කිරීම ප්රයෝජනවත් වේ. මෙය ඔබේ මොළයට නව සෞඛ්‍ය සම්පන්න පුරුද්දක් නිර්මාණය කිරීමට උපකාරී වේ.

Meditation

දෛනික මතක් කිරීමක් සකසන්න.

සෑම දිනකම එකම වේලාවක භාවනා කිරීමට මතක් කිරීමක් සැකසීම ප්‍රයෝජනවත් වේ. දිගුකාලීන පුරුද්දක් ගොඩනඟා ගැනීමට මෙය ඔබට උපකාර කළ හැකිය.

කුඩා පියවර ගන්න.

එක එක දෙයකට ඔබේ අවධානය යොමු කිරීමට බොහෝ පුහුණුවීම් සහ ඉවසීම අවශ්‍ය වේ. එබැවින්, ඔබ ආරම්භ කරන විට කුඩා පියවර ගැනීම නිර්දේශ කරනු ලැබේ. මුලින්ම කෙටි භාවනා උත්සාහ කරන්න සහ දිගු ඒවා දක්වා ඔබේ මාර්ගය වැඩ කරන්න.දිගු භාවනා කිරීම ආරම්භ කළ යුතු කාල රාමුවක් නොමැත. එය පුද්ගලයාගෙන් පුද්ගලයාට වෙනස් වේ. එබැවින්, ඔබට අවශ්ය තරම් කාලයක් ගත කරන්න.

විවිධ භාවනා ක්‍රම අත්හදා බලන්න.

නිමක් නැති භාවනා වර්ග ඇති අතර එක් පුද්ගලයෙකුට වඩාත් හොඳින් ක්‍රියා කළ හැකි දේ තවත් කෙනෙකුට කිසිසේත් ක්‍රියා නොකරනු ඇත, එය හොඳයි. විවිධ භාවනා වර්ග ගවේෂණය කිරීමට සහ ඔබට වඩාත් ප්‍රයෝජනවත් වන්නේ කුමක්දැයි බැලීමට යම් කාලයක් ගත කරන්න.

ඔයාටම කරුණාවන්ත වෙන්න.

භාවනා අභ්‍යාසය ඉතා සරල වුවත්, එය පහසු නැත, කාලයත් සමඟ එය පහසු නොවේ. මනස සන්සුන් වන දින, එය නැවැත්වීම නතර නොවන අවස්ථා හෝ අතරමග සිටින අවස්ථා තිබේ.

භාවනාවේ පළමු පියවර වන්නේ සුවපහසු ආසනයක් සොයා ගැනීමයි
ඔබට නිවසේදී උත්සාහ කළ හැකි භාවනා වර්ග

මෙයිත්‍රී භාවනාව.

මේ පිළිවෙත තමන් කෙරෙහිත් අනුන් කෙරෙහිත් අනුකම්පාව ඇතිකර ගැනීමට මහඟු මාර්ගයකි. ප්‍රේමණීය කාරුණික භාවනා ඔබේ හදවත විවෘත කරන අතර අප සැවොම කෙතරම් අන්තර් සම්බන්ධිතදැයි බැලීමට ඔබට උපකාර කරයි. මෙම භාවනා ක්‍රමය තුළ, ඔබේ ජීවිතයේ විවිධ පුද්ගලයන්ට—ඔබම, ඔබට සමීප කෙනෙක්, මධ්‍යස්ථ කෙනෙක්, ඔබට දුෂ්කරතා ඇති කෙනෙක්, සහ සෑම තැනකම සිටින සියලුම ජීවීන්ට—ප්‍රේමණීය ආශිර්වාදයක් වාක්‍ය ඛණ්ඩ මාලාවක් හරහා පිරිනැමීමට ඔබට මඟ පෙන්වනු ලැබේ.ඔබට මෙවැනි දෙයක් පැවසිය හැකිය: “ඔබට සුව ලැබේවා. ඔබ සතුටු වේවා. ඔබට ආරක්ශිත වේවා. ඔබට පහසුවෙන් ජීවත්වේවා”

ශරීර ස්කෑන්.

මෙම පිළිවෙත ඔබේ මනස-ශරීර සම්බන්ධතාවය ශක්තිමත් කිරීමට විශිෂ්ට ක්රමයකි. ශරීරයේ සංවේදනයන් දැකීමට අපට උගන්වන්නේ නැත; කෙසේ වෙතත්, අපි ශරීරය කෙරෙහි අවධානය යොමු කරන විට අපට බොහෝ දේ ඉගෙන ගත හැකිය.ශරීර ස්කෑන් භාවනා වලදී, ඔබේ හිස මුදුනේ සිට ඔබේ පාදය දක්වා ඔබේ ශරීරය මෘදු ස්කෑන් කිරීමකින් ඔබට බොහෝ විට මඟ පෙන්වනු ලැබේ.ඔබ ශරීරයේ ආතතිය රඳවා ගැනීමට නැඹුරු වන පොදු ප්‍රදේශ ඔබට ඉක්මනින් පෙනෙනු ඇති අතර ශරීරය සහ ස්නායු පද්ධතිය ලිහිල් කිරීමට උපකාරී වන මෙවලම් ලබා දෙනු ඇත.

අවධානය යොමු කිරීම.

වඩාත් පොදු භාවනා පිළිවෙත්වලින් එකක් වන්නේ අවධානය යොමු කිරීමයි. මෙම භාවනා ක්‍රමයට ඔබේ හුස්ම, ඔබේ පරිසරයේ ඇති ශබ්ද, වාක්‍ය ඛණ්ඩයක්, ඉටිපන්දමක් හෝ ඔබේ ශරීරය වැනි එක් දෙයක් කෙරෙහි ඔබේ දැනුවත්භාවය ඇතුළත් වේ.ඔබ එම එක් දෙයක් කෙරෙහි ඔබේ අවධානය යොමු කිරීමට පටන් ගත් විට, මනස කෙතරම් ඉක්මනින් ඔබ සිතට ගෙන යන්නේද යන්න ඔබට ඉක්මනින් පෙනෙනු ඇත. මෙය සාමාන්යයි. මෙය සිදු වූ විට, අවධානයට ලක්වීම සඳහා ඔබටම ගෞරවය ලබා දී ඔබේ අවධානයට වෙත ආපසු යන්න. සිත ඉබාගාතේ යන වාර ගණනක් නැවත ගෙන එන්න. ඒක තමයි

භාවනාවේ ප්‍රයෝජන.

භාවනාවේ බොහෝ ප්‍රයෝජන ඇත, ඒවාට ඇතුළත් වන්නේ:

ආතතිය සහ කාංසාව අඩු කරයි: අතීතයේ සිදු වූ දෙයක් ගැන හෝ අනාගතයේ සිදු නොවූ දෙයක් ගැන කනස්සල්ලට පත් නොවී, විනිශ්චයකින් තොරව වර්තමාන මොහොත වෙත ඔබේ අවධානය යොමු කරන මෙවලම් භාවනාව ඔබට උගන්වයි.

Meditation

සබඳතා ශක්තිමත් කරයි: භාවනාව ඔබට සමීපතමයන් පමණක් නොව, සියලු ජීවීන් කෙරෙහි දයාව සහ ඉවසීම වර්ධනය කිරීමට උපකාරී වේ. හොඳම කොටස නම් ඔබ අන් අයටද එසේ කිරීමට පෙළඹවීමයි.
ඵලදායිතාව සහ නිර්මාණශීලිත්වය වැඩි කරයි: ස්නානය කරන විට හෝ දත් මදින විට ඔබට කවදා හෝ හොඳ අදහසක් ඔබේ හිසට නැඟී තිබේද? භාවනාව ප්‍රගුණ කිරීම ඔබ විරාමයට සහ හුස්ම ගැනීමට කාලය ලබා දෙන විට ඵලදායී හා නිර්මාණශීලී වීමට ඔබේ හැකියාව වැඩි කරයි.

හෘද සෞඛ්‍යය වැඩි දියුණු කරයි: භාවනාව මඟින් ඔබේ රුධිර පීඩනය අඩු කිරීමෙන්, ආතතිය අඩු කිරීමෙන්, දුම්පානය නතර කිරීමට සහ ඉන්සියුලින් ප්‍රතිරෝධය සහ පරිවෘත්තීය සින්ඩ්‍රෝමය වැනි හෘද රෝග පිළිබඳ වෙනත් සලකුණු සමඟ උපකාර කිරීමෙන් හෘද සෞඛ්‍යය වැඩි දියුණු කළ හැකිය.

ඔබේ ප්‍රතිශක්තිකරණ පද්ධතිය ඉහළ නංවයි: භාවනා අභ්‍යාසය ඔබේ මනස-ශරීර සම්බන්ධතාවය ශක්තිමත් කිරීමට උපකාරී වේ. භාවනාව, අනෙක් අතට, ඔබේ ශරීරයේ ප්‍රතිපෝෂණයට සවන් දීමට ඔබට හැකියාව ලබා දෙන අතර ස්වයං-නියාමනය කරන ආකාරය ඔබට උගන්වයි.

ඔබේ මොළයට ප්‍රතිලාභ ලබා දෙයි: භාවනාව පිළිබඳ සිත් ඇදගන්නා සුළු දෙය නම් ඔබේ මොළය නැවත සකස් කිරීමේ හැකියාවයි. මෙම සංකල්පය neuroplasticity ලෙස හැඳින්වේ, එහිදී ඔබ පැරණි අනවශ්‍ය පුරුදු වෙනුවට නව ආධාරක පුරුදු සමඟ ප්‍රතිස්ථාපනය කරයි. භාවනාව මගින් තොරතුරු සැකසීමට ඔබේ හැකියාව වැඩිදියුණු කිරීමටත්, ඔබේ මොළයට වයසට යාමේ බලපෑම් නතර කිරීමටත්, වේදනාව දැනීම අඩු කිරීමටත් පෙන්වා දී ඇත.

භාවනාව යනු ඔබේ ආතති මට්ටම් අඩු කිරීමට, ඔබට අවධානය යොමු කිරීමට සහ මානසික සහ ශාරීරික සෞඛ්‍ය ප්‍රතිලාභ කිහිපයක් ලබා දිය හැකි පුහුණුවකි. “භාවනා කිරීමට වැරදි ස්ථානයක් නොමැත, එබැවින් ඔබට නිසැකවම නිවසේදී භාවනා කළ හැකිය

ඔබේ නිවසේ නිස්කලංක ස්ථානයක් සොයා ගන්න, ඔබ භුක්ති විඳින භාවනා වර්ගයක් තෝරන්න, ඔබ සියල්ල සූදානම් කර ඇත. වරකට මිනිත්තු කිහිපයකින් ආරම්භ කර ඔබ සූදානම් වන විට එතැන් සිට වැඩි කරන්න. ඔබ මෙම පරිචය වර්ධනය කරන විට ඔබටම කරුණාවන්ත සහ අනුකම්පාව දක්වන්න.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *