උත්සව සාදවලදී අධික ලෙස කෑම ගැනීමෙන් වැළකී සිටින්නේ කෙසේද?

have a fun and caring about your health

සෞඛ්ය සම්පන්න ආහාර ගැනීම උත්සවවලදී කල නොහැකි දෙයක් ලෙස ඔබට හැගේ. නමුත් සාදවලට සහභාගි වන විට, සුහද හමුවකට සහභාගි වන විට හෝ රාත්‍රී භෝජන සංග්‍රහයක් පවත්වන විට, අධික ලෙස ආහාර ගැනීම වළක්වා ගන්නේ කෙසේද යන්න පිළිබඳ සලකමු

1. එළවළු අනුභව කරන්න

වසර පුරා සෞඛ්‍ය සම්පන්න ආහාර ගැනීම සාද සමයට පැමිණෙන ඔබේ ආහාර පුරුදු කෙරෙහි බලපෑමක් ඇති කරයි. එළවළු, ප්‍රෝටීන් සහ අඩු මේද ආහාර අනුභව කර සීනි වළක්වා ගැනීමට උත්සාහ කරන්න. ඔබ සෞඛ්‍ය සම්පන්නව ආහාරයට ගන්නේ නම් ඔබේ ශරීරය රසකැවිලි වලට එතරම් ආශා නොකරනු ඇත, එ

2. සාදයට පෙර ව්‍යායාමයක් කරන්න

ඔබ සාදයට පෙර එය දහඩිය දැමීමෙන් “ඔබේ පරිවෘත්තීය අනුපාතය ද ඉහළ වනු ඇත, එය ඔබට ආහාර වඩා හොඳින් ජීර්ණය කිරීමට සහ කැලරි වේගයෙන් දහනය කිරීමට උපකාරී වේ.

3. ඔබ පිටතට යාමට පෙර කන්න

කිසිම අවස්ථාවක හිස් බඩ කිසිම ආකාරයක සාදයකට නොයන්න! එවිට ඔබ ඇත්ත වශයෙන්ම අවශ්‍ය ප්‍රමාණයට වඩා බොහෝ දේ ඔබ අනුභව කරනු ඇත. තවද පළතුරු සහිත සරල යෝගට් හෝ චීස් අතුරුපසක් ගැනීමෙන් ඔබේ පරිවෘත්තීය ක්‍රියාවලිය වැඩි දියුණු කරයි

4. කුඩා පිඟානක් ගන්න

මෙය ඇත්ත වශයෙන්ම ඔබට අඩු ආහාර අනුභව කිරීමට උපකාරී වනු ඇත, එවිට ඔබ වැඩි පුර ආහාර බෙදා නොගෙන සිටිය හැක

5. තන්තුමය ආහාර හා ප්‍රෝටීන් බහුල අහර ගන්න

ප්‍රෝටීන් බහුල ආහාර සහ තන්තු බහුල ආහාර පිඟානක් ගන්න. සලාද, එළවළු සහ මස් ඔබේ හොඳම විකල්පය වනු ඇත, පාන් සහ පැස්ටා හෝ බත් වැනි දෑ සීමා කිරීමට හෝ වළක්වා ගැනීමට උත්සාහ කරන්න, කෙඳි ආහාරයට ගැනීම සඳහා ඇට වර්ග සහ සම්පූර්ණ ධාන්ය තෝරා ගන්න.

6. සෙමින් ආහාර ගන්න

ඔබ සාදයකදී ආහාර ගන්නා විට ඔබ සෙමින් අහර ගන්න. සම්පූර්ණයෙන්ම හපන ආහාර ඔබට එය වඩා හොඳින් ජීර්ණය කිරීමට උපකාරී වේ. තවද ඔබට ඔබේ බඩ පිරී ඇති විට අවබෝධ කර ගැනීමට ඔබට කාලය අවශ්‍ය වේ.

7. දෙදෙනෙකු සමග බෙදා අතුරුපසක් ගන්න

මිහිරි ආහාර ඉතා ප්‍රියජනකයි නමුත් මතක තබා ගත යුත්තේ ඔබ , ඒ සියල්ල මධ්‍යස්ථව කල යුතු බවයි. එබැවින් එම කේක් හෝ වෙන්ට් අතුරුපසක් මිතුරෙකු සමඟ බෙදා අනුභව කරන්න එවිට ඔබට ලැබෙන කැලරි ප්‍රමාණය අඩු වේ

8. කොක්ටේල් හෝ කේක්?

බොහෝ විට, නිවාඩු සාදවලදී අතුරුපස වලට අමතර ව විවිධ පාන වර්ග ඇත. ඔබ එය එක් පානයකට හෝ එක් පැණිරසකට සීමා කරන්න.එවිට ඔබේ ශරීරයට එය විශාල අපසුවක් නොවේ

9. ඔබ බීමට පෙර කන්න

මත්පැන් ඔබේ නිෂේධනය අඩු කරනවා පමණක් නොව, ආහාර රුචිය ද ඇති කරයි. \”සෑම මධ්‍යසාර පානයක් සඳහාම, සජලනය පවත්වා ගැනීම සඳහා වතුර වීදුරුවක් ගත යුතුය.

10. ඔබ නිතරම වැඩිපුර කන බව ඔබ දන්නවා නම් කලින් සැලසුම් කරන්න

සාදයකට සහභාගී වන විට ඔබ සාමාන්‍යයෙන් ටිකක් වැඩිපුර කන බව ඔබ දන්නේ නම්, කලින් සැලසුම් කරන්න. සාදයක් පැවැත්වෙන දිනයේදී දවස පුරාම අඩුවෙන් ආහාර ගැනීමට උත්සාහ කරන්න, එවිට ඔබ රාත්‍රියේදී එය අධික ලෙස ආහාර පාන ගතහොත් ඔබේ කැලරි සමතුලිත වනු ඇත. \”ඔබ සාදයකදී අධික ලෙස ආහාර ගන්නේ නම්, අඩුවෙන් ආහාර ගැනීම සහ ඔබේ කැලරි ප්‍රමාණය සමනය කිරීම සඳහා ඊළඟ දවසේ සෞඛ්‍ය සම්පන්න විකල්ප තෝරා ගන්න.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *