බොන වතුර වීදුරුවට ලෙමන් පෙත්තක් එක් කරමු

ලෙමන් වතුර හෝ දෙහි පෙත්තක වතුරට දමා බොන්න බොහෝ දෙනෙක් පුරුදු වී සිටීයි . මෙහි ගුණාංග ගැන ඔබ දන්නේ මොනවාද?

ලෙමන් ජලය පිළිබඳව විශේෂයෙන් විද්‍යාත්මක පර්යේෂණ කිහිපයක් සිදු කර ඇති අතර ලෙමන් වතුරෙන් ඔබේ ශරීරයට ප්‍රයෝජන ගත හැකි ක්‍රම හතක් මෙන්න.

  1. එය ශරීරයේ වියලි භාවය නැති කරයි
    ආහාර හා පෝෂණ මණ්ඩලයටයේ සාමාන්‍ය මාර්ගෝපදේශ අනුව කාන්තාවන්ට දිනකට අවුන්ස 91 ක්වත් පිරිමින්ට අවම වශයෙන් අවුන්ස 125 ක්වත් ලබා ගත යුතුය.ජලය ලබා ගත යුතු අතර ආහාර සහ බීම වලින් ජලය ශරීරයට ඇතුලත් වේ.සජලනය සඳහා හොඳම පානය ජලයයි, නමුත් සමහර අය එහි රසයට කැමති නැත. ලෙමන් එකතු කිරීම ජලයේ රසය වැඩි කරයි, එය ඔබට වැඩිපුර පානය කිරීමට උපකාරී වේ.
  2. එය විටමින් සී හොඳ ප්‍රභවයකි
    ලෙමන් වැනි පැඟිරි පලතුරු වල විටමින් සී අඩංගු වන අතර එය ප්‍රාථමික ප්‍රතිඔක්සිකාරකයකි. සමහර පුද්ගලයින් තුළ සෙම්ප්‍රතිශ්‍යාව වැලැක්වීමට හෝ සීමා කිරීමට විටමින් සී උදව් විය හැකිවේ විටමින් සී මඟින් හෘද වාහිනී රෝග හා ලේ හිරවීම් ඇතිවීමේ අවදානම අඩු කර රුධිර පීඩනය අඩු කළ හැකිය.
    විටමින් සී ඉහළ පැඟිරි පලතුරු ලැයිස්තුවේ ලෙමන් ඉහළින් නොසිටින නමුත් ඒවා ලෙමන් හෝ දෙහි හොඳ ප්‍රභවයකි. එක්සත් ජනපදයේ කෘෂිකාර්මික භාර දෙපාර්තමේන්තුවට අනුව, එක් ලෙමන් ගෙඩියක යුෂ විටමින් සී මිලිග්‍රෑම් 18.6 ක් පමණ සපයයි. වැඩිහිටියන් සඳහා නිර්දේශිත දෛනික ප්‍රමාණය මිලිග්‍රෑම් 65 සිට 90 දක්වා වේ.
  3. එය බර අඩු කර ගැනීමට උපකාරී වේ
    ලෙමන් වල අඩංගු පොලිෆෙනෝල් ප්‍රතිඔක්සිකාරක තරබාරුකම හා බර වැඩිවීම සැලකිය යුතු ලෙස අඩු කරන බව පර්යේෂණවලින් හෙළි වී තිබේ.
    ලෙමන් වල ඇති ප්‍රතිඔක්සිකාරක සංයෝග මගින් රුධිර ග්ලූකෝස් මට්ටම් කෙරෙහි ඇති ඍණාත්මක බලපෑම් සහ දෙවන වර්ගයේ දියවැඩියාව වර්ධනය වීමේ ප්‍රධාන සාධක දෙක වන ඉන්සියුලින් ප්‍රතිරෝධය වැඩි දියුණු කරයි.
  4. එය ඔබේ සමේ ගුණාත්මකභාවය වැඩි දියුණු කරයි
    ලෙමන් වල අඩංගු විටමින් සී සම රැළි වැටීම, වියළි සම වියළීම සහ හිරුගෙන් සිදුවන හානිය අඩු කිරීමට උපකාරී වේ.
  5. එය ආහාර දිරවීමට උපකාරී වේ
    සමහර අය මල බද්ධය වළක්වා ගැනීම සඳහා දිනපතා උදේ විරේචකයක් ලෙස ලෙමන් වතුර පානය කරති. ඔබ අවදි වන විට උණුසුම් හෝ උණුසුම් ලෙමන් වතුර පානය කිරීමෙන් ඔබේ ආහාර ජීර්ණ පද්ධතිය චලනය වීමට උපකාරී වේ.
    ආයුර්වේද වෛද්‍ය විද්‍යාව පවසන්නේ ඇඹුල් ලෙමන් රසය ඔබේ “අග්නි” උත්තේජනය කිරීමට උපකාරී වන බවයි. ආයුර්වේද වෛද්‍ය විද්‍යාවේදී, ශක්තිමත් අග්නි ආහාර ජීර්ණ පද්ධතිය ආරම්භ කරන අතර, ආහාර වඩාත් පහසුවෙන් ජීර්ණය කිරීමට ඔබට ඉඩ සලසයි.
  6. එය හුස්ම නැවුම් කරයි
    සුදුළූණු සුවඳ හෝ වෙනත් තද ගන්ධයකින් මිදීමට ඔබ කවදා හෝ ලෙමන් ගෙඩියක් අතේ තබා තිබේද? සුදුළූණු, ළූණු හෝ මාළු වැනි ශක්තිමත් සුවඳ සහිත ආහාර අනුභව කිරීමෙන් ඇතිවන කටේ දුගඳ නැති කිරීමට ලෙමන් වලට හැකියාව ඇත
    ආහාර ගැනීමෙන් පසු ලෙමන් වතුර වීදුරුවක් පානය කිරීමෙන් සහ උදේ පාන්දරම ලෙමන් වතුර වීදුරුවක් ගැනීමෙන් කටේ ඇතිවන දුගඳ වළක්වා ගත හැකිය. ලෙමන් ලවණ උත්තේජනය කරනු ඇතැයි සිතන අතර ජලය වියළි මුඛයක් වළක්වා ගැනීමට උපකාරී වන අතර එමඟින් බැක්ටීරියා නිසා ඇතිවන වලක්වා ගැනීමටද පුළුවන.
  7. එය වකුගඩු ගල් වැළැක්වීමට උපකාරී වේ
    ලෙමන් වල ඇති සිට්රික් අම්ලය වකුගඩු ගල් වැළැක්වීමට උපකාරී වේ.

ලෙමන් වතුර සාදා ගන්නේ කෙසේද?
ලෙමන් වතුරෙන් ඕනෑම සෞඛ්‍ය ප්‍රතිලාභයක් ලබා ගැනීම සඳහා, ඔබට එය නිරන්තරයෙන් පානය කළ යුතු අතර, ඔබට ඒ සඳහා ලෙමන් ගෙඩියක්ම අවශ්‍ය නොවේ.

ලෙමන් වතුර සාදන විට, සෑම විටම බෝතලයකින් කෘතිම ලෙමන් වෙනුවට නැවුම් ලෙමන් භාවිතා කරන්න.

ලෙමන් වතුර සෑදීම සඳහා උණුසුම් හෝ සිසිල් ජලය අවුන්ස 8 කට ලෙමන් අඩක් මිරිකා ගන්න. පානය හැකි තරම් සෞඛ්‍ය සම්පන්න කිරීම සඳහා පෙරූ ජලය සහ කාබනික ලෙමන් භාවිතා කරන්න.
ලෙමන් වතුරේ අතුරු ආබාධ
ලෙමන් වතුර සාමාන්‍යයෙන් පානය කිරීමට ආරක්ෂිතයි, නමුත් දැන සිටිය යුතු අතුරු ආබාධ කිහිපයක් තිබේ.

ලෙමන් වල සිට්රික් අම්ලය අඩංගු වන අතර එමඟින් දත් එනමලය ඛාදනය විය හැක. අවදානම සීමා කිරීම සඳහා, නිකන් වතුරෙන් කට සෝදන්න
අජීර්ණ ඇති විට ලෙමන් වතුර දෙපැත්තටම යා හැකිය. සිට්රික් අම්ලය සමහර අය තුළ අජීර්ණ ඇති විය හැක. තවත් සමහරු ලෙමන් යුෂ ක්ෂාරීය බවට පත්වන බැවින් ආහාර දිරවීමේදී ආම්ලිකතාවය අඩු කරයි. අත්හදා බැලීමෙන් පමණක් ඔබට එහි බලපෑම පැවසිය හැකිය.
සමහර අය ලෙමන් වතුර පානය කරන විට නාන කාමරයට නිතර යන බව වාර්තා කරති. විටමින් සී බොහෝ විට ඩයියුරිටික් යැයි විශ්වාස කළද, එය ඔබ නිපදවන මුත්රා ප්‍රමාණය වැඩි කරන නමුත්, ලෙමන් වැනි ස්වාභාවික ප්‍රභවයන්ගෙන් විටමින් සී ඩයුරටික් බලපෑම් ඇති බවට සාක්ෂි පෙන්වන්නේ නැත.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *