සරල ලෙස ඉවසීම පුරුදුවෙමු

විනාඩියක් සිතන්න. අපි හැමෝටම ක්ෂණික දේවල් අවශ්‍යයි.  මිනිත්තු 10 ක වේගයෙන් පිසින ලද ආහාර වේලක් ලබා ගැනීම  පොත්  කියවීමට අවශ්‍ය නොවන පරිදි අපට හෝ සාරාංශගත කිරීමට පවා හැකිය.නමුත් සමහර විට අපි මන්දගාමී වී ටිකක් ඉවසීමෙන් කටයුතු කිරීමට කාලයයි.

ඔබ කවදාවත් නොසිතූ ඉවසිලිවන්ත පුද්ගලයා වීමට ක්‍රම හතරක් මෙන්න.

1.බලා සිටින්න

ඉවසීම පුහුණු වීමට ඇති හොඳම ක්‍රමය නම් ඔබ බලා සිටීමයි. මනෝවිද්‍යාත්මක විද්‍යාවේ ප්‍රකාශයට පත් කරන ලද අධ්‍යයනයකින් හෙළි වී ඇත්තේ දේවල් බලා සිටීම ඇත්ත වශයෙන්ම දිගු කාලීනව අපව සතුටට පත් කරන බවයි.  උදාහරණයක් ලෙස යම්  පානවර්ගයක් බීමට පෙර මිනිත්තු කිහිපයක් බලා සිටීම වැනි කුඩා දෙයකින් පටන් ගෙන පසුව විශාල දෙයකට යන්න. ඔබ පුහුණුවීම් කරන විට වැඩි ඉවසීමක් ලබා ගැනීමට පටන් ගනී.

2. වැදගත් නොවන දේවල් කිරීම නවත්වන්න

අප සියල්ලන්ටම අපගේ ජීවිතයේ වැදගත් දේවලින් කාලය ගතවන දේවල් තිබේ. අපේ ජීවිතයෙන් ආතතිය දුරු කිරීමේ එක් ක්‍රමයක් නම් ඒ දේවල් කිරීම නතර කිරීමයි. මිනිත්තු කිහිපයක් ගෙන ඔබේ සතිය ඇගයීමට ලක් කරන්න. ඔබ නින්දට යන වේලාව අවදි වන විට සිට ඔබගේ කාලසටහන දෙස බලන්න. ඔබ නොකරන වැදගත් කාරණා දෙකක් හෝ තුනක් ගන්න නමුත් කාලය ගන්න. ආතතියට හේතු වන සහ අපව නොඉවසිලිමත් වන දේවල් එපා යැයි කීමට ඉගෙන ගැනීමට කාලයයි.

3. ඔබ නොඉවසිලිමත් වන දේවල් ගැන සිහියෙන් සිටින්න

බොහෝ මිනිසුන්ගේ හිසෙහි කර්තව්‍යයන් කිහිපයක් ඇති අතර, එක් කාර්යයක් පළමුව අවසන් කිරීමට කාලය නොගෙන ඔවුන් සිතුවිල්ලෙන් සිතුවිල්ලට පැනේ. අපි බහු කාර්යයන් කිරීමට උත්සාහ කරන විට බාධාකාරී ජීවිත ගත කරන අතර අප ප්‍රගතියක් නොලබන බවක් දැනෙන විට එය කලකිරීමට පත්වේ. අපගේ සිතුවිලි ගැන සැලකිලිමත් වීම වඩා හොඳ වන අතර මෙය තේරුම් ගැනීමට ඇති හොඳම ක්‍රමය නම් ඔබ නොඉවසිලිමත් වන දේ ලිවීමයි. මෙය ඔබට වේගය අඩු කිරීමට සහ වරකට එක් කාර්යයක් කෙරෙහි අවධානය යොමු කිරීමට සහ ඔබට අවධාරණය කරන දේවල් ඉවත් කිරීමට උපකාරී වේ.

4. සන්සුන් වී ගැඹුරු හුස්ම ගන්න

සියල්ලටම වඩා, සැහැල්ලුවෙන් හා ගැඹුරු හුස්මක් ගන්න. ගැඹුරු හුස්මක් ගැනීමෙන් මනස හා ශරීරය සන්සුන් කර ගත හැකිය. ඔබ අත්විඳින ඕනෑම නොඉවසිලිමත් හැඟීමක් ලිහිල් කිරීමට මෙය පහසුම ක්‍රමයයි. හුස්ම ගැනීම උදව් නොකළේ නම්, ඔබේ හිස පිරිසිදු කිරීම සඳහා ඇවිදීම වැදගත් දේ කෙරෙහි නැවත අවධානය යොමු කිරීමට උපකාරී වේ.

අප සියලු දෙනා මන්දගාමී වී තව ටිකක් ඉවසීමෙන් කටයුතු කළ යුතු කාලය මෙයයි. අප අවධාරණය කරන දේවල් ගැන අපි අඩු ආතතියකින් හා සිහියෙන් සිටිමු. එය සතුටින් සිටීමට හේතු වේ නම් එය උත්සාහ කිරීම වටී ද?

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *