අධික ජිවන බර පාලනය කරන්නේ කෙසේද?

උද්ධමනයේ ප්‍රතිවිපාක අප සැමට දැන් දැනෙන අතර එය සිල්ලර වෙළඳසැලේදී නිසැකවම දැකිය හැකිය. සිල්ලර බඩු මිල පසුගිය වසරට වඩා 12% කින් පමණ ඉහළ ගොස් ඇති අතර ඇතැම් කාණ්ඩ ඊටත් වඩා ඉහළ ගොස් ඇත.
බිත්තර, මස් සහ කිරි වැනි ප්‍රධාන ආහාරවල සැලකිය යුතු ඉහළ මිලක් අපි දකිමු.
කෙසේ වෙතත්, සිල්ලර බඩු සඳහා අඩු වියදම් කිරීමට සහ තවමත් පෝෂ්‍යදායී ආහාර මේසය මත තැබීමට උපකාරී වන ක්‍රම තිබේ. උද්ධමනය මිල ඉහළ යන විට සිල්ලර වෙළඳසැලේ පිරිවැය අඩු කිරීමට මෙම ඉඟි කිහිපයක් උත්සාහ කරන්න.

1. සැලැස්මක් සාදන්න

මෙය ප්‍රමාණ කිරීමට අපහසුය, නමුත් සැලසුම් කිරීම බොහෝ හේතු නිසා ඔබට මුදල් ඉතිරි කර ගැනීමට උපකාරී වේ. සිල්ලර බඩු ලැයිස්තුවක් සෑදීම ඔබට එකතු වන අනවශ්‍ය  මිලදී ගැනීම් වළක්වා ගැනීමට උපකාරී වේ.ඔබ මිල දී ගන්නා දේ සහ ඔබ දැනටමත් අතේ ඇති දේ භාවිතා කිරීමට වැඩි ඉඩක් ඇත - එය පිරිවැය අඩු කිරීමට උපකාරී වේ. පර්යේෂකයන්  ඇස්තමේන්තු කරන්නේ, සාමාන්‍යයෙන්, කුටුම්භයන් ඔවුන් මිලදී ගන්නා ආහාර වලින් 30% ක් පමණ ඉවත දමන බවයි.

සතිය සඳහා රාත්‍රී ආහාර සැලැස්මක් (දවා ආහාර සහ උදෑසන ආහාර කිහිපයක්) තිබීම ඔබට නිවසේ වැඩිපුර ආහාර පිසීමට සහ කාර්යබහුල දිනවලදී රැගෙන යාම හෝ වෙනත් මිල අධික විකල්ප අත්හැරීමට උපකාරී වේ.
එය සංකීර්ණ  නැත, නමුත් බදු ලිස්ට්  කිහිපයක් ලියා තබා පසුව ඒවා මිලදී ගැනීම මුදල් ඉතිරි කර ගැනීමට උපකාර වන විශිෂ්ට උපාය මාර්ගයකි.

2. නිෂ්පාදන පිලිබඳ සැලකීමත් වන්න

වැඩිපුර පලතුරු සහ එළවළු අනුභව කිරීමට උපදෙස්  ලැබුණ ද  එම ආහාර මිල අධික ලෙස පෙනෙනු ඇත, නමුත්  පෝෂණයෙන්  යුතු  තෘප්තිමත ලෙස අහර  ලබා ගැනීමට ක්රම තිබේ.

ශීත කළ, ටින් කළ හෝ වියළි පලතුරු සහ එළවළු තෝරා ගැනීම මුදල් ඉතිරි කර ගැනීමටත්, විටමින්, ඛනිජ ලවණ, කෙඳි සහ ප්‍රතිඔක්සිකාරක ඔබේ ආහාර වේලට ලබා ගැනීමටත් හොඳ ක්‍රමයකි. එකතු කළ සීනි සහ ලුණු අඩු විකල්ප සඳහා බලන්න. උදාහරණ ලෙස මිලෙන් වැඩි පලතුරක් හෝ එලවලුවක් මිල අඩු දෙයක් සමඟ හුවමාරු කර ගැනීම සලකා බලන්න.
එසේම, ඔබ මිලදී ගන්නා දේ ඇත්ත වශයෙන්ම අනුභව කිරීමට වග බලා ගන්න. එය ශීත කළ සහ ටින් කළ නිෂ්පාදන විශිෂ්ට ප්‍රධාන ආහාරයක් වන තවත් හේතුවක්  වේ , එවිට ඔබ මුදල් නාස්ති නොවේ.

3. වවට්ටම් ලබා ගන්න

අපගෙන් සමහරක් දැනටමත් කූපන් පත් භාවිතා කිරීමට සහ සතිපතා විකුණුම් පත්රිකා හරහා බැලීමට දක්ෂයි.  බොහෝ සිල්ලර වෙළඳසැල් ස වට්ටම් ලබා දෙයි.  ඒවා ඒකාබද්ධ කරන්න,  එය මුදල්  ඉතිරි කර ගත හැකි ක්‍රමයක් වේ .
ඔබ නිතර යන සිල්ලර වෙළඳසැලක් තිබේ නම්, ඔබ ඔවුන්ගේ ප්‍රතිලාභ ලකුණු සඳහා ලියාපදිංචි වී ඇති බවට වග බලා ගන්න.

4. ඒකක මිල පරීක්ෂා කරන්න

ඒකක මිල කුමක්දැයි ඔබ නොදන්නේ නම්, ඔබ කළ යුතුය. එය අයිතමය සඳහා මිල අසල ඇති රාක්කයේ පිහිටා ඇති අතර ප්රමාණ සහ විවිධ වෙළඳ නාම වඩා හොඳින් සංසන්දනය කිරීමට ඔබට ඉඩ සලසයි.

5. ඔබේ ප්‍රෝටීන් ගැන නැවත සිතන්න

මස්, කුකුළු මස් සහ මුහුදු ආහාර වැනි ප්‍රෝටීන් බහුල ආහාර අපගේ පිඟන් වල මිල අධික ආහාර වේ. මස් අත් නොහරිමින් මෙහි සමහර ස්මාර්ට් ඉතුරුම් දැකීමට ක්‍රම තිබේ. බෝංචි සහ ටෝෆු වැනි බොහෝ ශාක පදනම් වූ ප්‍රෝටීන මස් වලට වඩා ලාභදායී වේ . මස් රහිත ආහාර වේලක් හෝ දෙකක් උත්සාහ කිරීම ඔබට යම් මුදලක් ඉතිරි කර ගැනීමට උපකාරී වේ.

6. කල් ඉකුත් වීමේ දිනයන් අදහස් කරන්නේ කුමක්දැයි දැන ගන්න

සමහර විට, ආහාර පුස් වර්ධනය වේ හෝ කුණු වේ -තවද  එය අනුභව නොකරන්න!  නමුට් ඔබ වෙළඳ පොලෙන් ගෙනා බදු කල ඉකුත්වීමට පෙර භාවිත කරන්න.
ඔබ මිලදී ගන්නා දේ නැවුම් බව සහ ඔබ මුලින්ම පැරණි නිෂ්පාදන භාවිතා කරන බව සහතික කර ගැනීමට, එම දිනයන් වෙළඳසැලේදී සහ ඔබේ නිවසේ දී පරීක්ෂා කරන්න.

7. වෙළඳ පොළට යාමට පෙර ඔබේ පැන්ට්රිය සහ ශීතකරණය  බලන්න

සමහර විට නිවසේ කෑමට කිසිවක් නොමැති විට ඔබ ලැයිස්තුවක් සාදා සාප්පු යෑමට පෙර ඔබ සතුව ඇති දේ වෙත හැරීමෙන් ඔබට මුදල් ඉතිරි කර ගන්න .බඩු තොග ගැනීම ආහාර නරක් වීමට පෙර ඒවා භාවිතා කිරීමට ද උපකාරී වේ.

8. තොග වශයෙන් මිල දී ගන්න (එය තේරුමක් ඇති විට)

සෑම දෙයක්ම වැඩිපුර මිලට ගැනීම දක්ෂම තේරීම නොවේ - සහ එයින් අදහස් වන්නේ ඔබ සිල්ලර බඩු සඳහා විශාල මුදලක් වියදම් කරන බවයි.
ආහාර ගොඩක් ගබඩා කිරීමට අවශ්ය විශාල පවුල් සඳහා ඔවුන් විශේෂයෙන් ප්රයෝජනවත් විය හැකිය. ඔබ සමූහයක් සඳහා උයන්නේ නැතත්, සැලකිය යුතු පිරිවැය ඉතිරියක් නිසා සමහර ප්‍රධාන ආහාර තොග වශයෙන් මිලදී නොගැනීම අර්ථවත් බව ඔබට පෙනී යා හැකිය.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *