මූල්‍ය අර්බුදයක සිටින අප ආතතිය සමඟ කටයුතු කරන්නේ කෙසේද?

How do we deal with stress in a financial crisis

වර්තමාන ලංකාවේ ආර්ථික වර්ධන වේගය අඩුවීම හා භාණ්ඩ මිල ඉහල යාම නිසා බොහෝ දෙන ආතතියට පත්ව ඇත .

ආතතිය දැනෙන විට ශරීරයේ වෙනස්කම් සිදු කරයි. හෘද ස්පන්දන වේගය වේගවත් වේ, කෝටිසෝල් වැනි ආතති හෝමෝන මුදා හරිනු ලැබේ, සහ වෙනත් වෙනස්කම් රාශියක් සිදු වන අතර එමඟින් ශරීරයට බොහෝ අපහසුතාවට පත් වේ

දුෂ්කර ආර්ථික කාලවලදී ආතතිය කළමනාකරණය කිරීම

නමුත්, අපගේ එදිනෙදා ආතතිය මෙන්, මෙම අමතර ආතතිය කළමනාකරණය කළ හැකිය. ඔබට සහ ඔබේ පවුලේ අයට ඕනෑම දුෂ්කර මූල්‍ය කාලයකදී ආතතිය කළමනාකරණය කිරීම සඳහා සෞඛ්‍ය සම්පන්න උපාය මාර්ග තිබේ.

මුදල් සහ ආර්ථිකය පිළිබඳ ඔබේ ආතතිය සමඟ කටයුතු කිරීම

. ආර්ථිකයේ තත්ත්වය ගැන පුවත්පත්වල සහ රූපවාහිනියේ බොහෝ අයහපත් කතා තිබේ. ඔබ අවට සිදුවන දේ කෙරෙහි අවධානය යොමු කරන්න, නමුත් අධික කාංසාවට සහ නරක තීරණ ගැනීමට තුඩු දිය හැකි විනාශය සහ අඳුරු ප්‍රහේලිකාවන්ට හසු වීමෙන් වළකින්න. ඕනෑවට වඩා ප්‍රතික්‍රියා කිරීමට හෝ උදාසීන වීමට ඇති ප්‍රවණතාවයෙන් වළකින්න. සන්සුන්ව සිටින්න සහ අවධානයෙන් සිටින්න.ඔබේ මූල්‍ය ආතතීන් හඳුනාගෙන සැලැස්මක් සාදන්න. ඔබේ විශේෂිත මූල්‍ය තත්ත්වය සහ ඔබට ආතතියට හේතු වන දේ ගැන සොයා බලන්න. ඔබට සහ ඔබේ පවුලේ අයට වියදම් අඩු කිරීමට හෝ ඔබේ මූල්‍ය කටයුතු වඩාත් කාර්යක්ෂමව කළමනාකරණය කිරීමට හැකි නිශ්චිත ක්‍රම ලියන්න. ඉන්පසු නිශ්චිත සැලැස්මකට බැඳී එය නිතිපතා සමාලෝචනය කරන්න.

මෙය කෙටි කාලීනව කනස්සල්ලට හේතු විය හැකි වුවද, දේවල් කඩදාසි මත තැබීමෙන් සහ සැලැස්මකට කැපවීමෙන් ආතතිය අඩු කර ගත හැකිය. ඔබට බිල්පත් ගෙවීමේ හෝ ණය මත රැඳී සිටීමේ ගැටලුවක් ඇත්නම්, ඔබේ බැංකුව, උපයෝගිතා හෝ ක්‍රෙඩිට් කාඩ් සමාගම ඇමතීමෙන් උපකාර ලබාගන්න

මුදල් සම්බන්ධ ආතතිය සමඟ ඔබ කටයුතු කරන ආකාරය හඳුනා ගන්න. දුෂ්කර ආර්ථික කාලවලදී දුම්පානය, මත්පැන් පානය, සූදුව හෝ චිත්තවේගීය ආහාර ගැනීම වැනි සෞඛ්‍ය සම්පන්න නොවන ක්‍රියාකාරකම්වලට යොමු වීමෙන් සමහර අය ආතතියෙන් මිදීමට වැඩි ඉඩක් ඇත.යහළුවන් සමග වැඩි ගැටුම් හා වාද විවාදවලට ද හේතු විය හැක ලෙස ආර්ථික කටයුතු ගැන නිතර කතා නොකරන්න .

මෙම අභියෝගාත්මක කාලය සැබෑ වර්ධනයට සහ වෙනස් වීමට ඇති අවස්ථා බවට පත් කරන්න. මෙවන් කාලවලදී, දුෂ්කර වුවද, ඔබගේ වර්තමාන තත්ත්වය පිළිබඳ තක්සේරුවක් කිරීමට සහ අවශ්‍ය වෙනස්කම් කිරීමට අවස්ථා ලබා දිය හැක. මානසික ආතතිය සමඟ කටයුතු කිරීමට සෞඛ්ය සම්පන්න ක්රම සොයා ගැනීමට මෙම ආර්ථික අභියෝග ඔබව පෙලඹවිය හැකි ක්රම ගැන සිතන්න.

ඇවිදීමට උත්සාහ කරන්න – එය හොඳ ව්‍යායාමයක් ලබා ගැනීමට මිල අඩු ක්‍රමයකි. ඔබේ පවුලේ අය සමඟ නිවසේ රාත්‍රී ආහාරය ගැනීමෙන් ඔබට මුදල් ඉතිරි කරනවා පමණක් නොව, ඔබව සමීප කරවීමට උපකාරී වේ. නව නිපුණතාවයක් ඉගෙනීම ගැන සලකා බලන්න.

ඔබේ නොමිලයේ කල හැකි පාඨමාලාවක් හදාරන්න හෝ ඔබේ ප්‍රජාව තුළ වඩා හොඳ රැකියාවකට මඟ පෑදිය හැකි අඩු වියදම් සම්පත් සොයා බලන්න. ප්‍රධාන දෙය නම් මෙම කාලය කොටුවෙන් පිටත සිතීමට සහ ඔබේ ජීවිතය කළමනාකරණය කිරීමට නව ක්‍රම අත්හදා බැලීමට භාවිතා කිරීමයි. වෘත්තීය සහාය ඉල්ලා සිටින්න.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *