ඔබගේ Diet Plan එකට උපකාරී වන Green Tea. 

green tea

මෑත වසරවලදී  Green Tea  පානයක් ලෙස පමණක් නොව පරිපූර්ණ ශරීර සුවතා ආධාරකයක් ලෙසද ජනප්‍රිය වී ඇත. එහි ඇති ප්‍රතිඔක්සිකාරක, ඇමයිනෝ අම්ල සහ අනෙකුත් ප්‍රයෝජනවත් සංයෝගවල අද්විතීය සංයෝජනය එය සෞඛ්‍ය සම්පන්න ජීවන රටාවකට  වටිනා කමක් එකතු කිරීමට සමත් වේ. නිවැරදි ව්‍යායාම සමඟ ,Green Tea ඔබේ යහපැවැත්ම සහ යෝග්‍යතා ගමන වැඩි දියුණු කිරීමට උපකාරී වේ.

සෞඛ්‍ය ගැන සිතනමින් විශේෂ ආහාර ගන්නා අයට – බීමක් ලෙස සෞඛ්‍ය සම්පන්න තේරීම් සොයන අයට Green Tea ඉතා සුදුසු ය.

Green Tea යනු දවසේ ඕනෑම වේලාවක ඔබට ගත හැකි සෞඛ්‍ය සම්පන්න තේරීමකි –

Green Tea  ප්‍රබල ප්‍රතිඔක්සිකාරක ගුණ ඇති පොලිෆෙනෝල්  වලින් පොහොසත් ය. මෙම ප්‍රතිඔක්සිකාරක, වයසට යෑම හා රෝගාබාධ සඳහා දායක විය හැකි හේතු  නිසා ශරීරයට සිදුවන හානිවලින් ශරීරය ආරක්ෂා කිරීමට උපකාරී වේ. 

වැඩි දියුණු කළ මේදය දහනය: 

අධ්‍යයනවලින් පෙනී යන්නේ Green Tea වල ඇති කැටචින් පරිවෘත්තීය වැඩි කිරීමට සහ මේදය දහනය ප්‍රවර්ධනය කිරීමට උපකාරී වන අතර එය ඔබේ බර කළමණාකරණ ක්‍රියාවලියට විශිෂ්ට එකතු කිරීමක් කරයි.

මානසික නිරෝගීකම සදහා : 

හරිත තේ වල කැෆේන් සංයෝගය තිබීම නිසා , අවදියෙන් සිටීම සහ සංජානන ක්‍රියාකාරිත්වය වැඩි දියුණු කිරීමට උපකාරී වන අතර, එය ව්‍යායාම හෝ යෝග කිරීමට පෙර පානය කිරීමට  කදිම පානයක් වේ.

 Green Tea  සිරුරේ දැවිල්ල අඩු කරයි : Green Tea වල ඇති ප්‍රතිඔක්සිකාරක වලට එරෙහිව ක්‍රියාකිරීමට ඇති හැකියාව නිසා එමඟින් මාංශ පේශි වේදනාව අඩු කිරීමට සහ ව්‍යායාමයෙන් පසු වේගවත් සුවය ප්‍රවර්ධනය කිරීමට උපකාරී වේ.

හෘද සෞඛ්‍යය: හරිත තේ කොලෙස්ටරෝල් සහ රුධිර පීඩන මට්ටම් අඩු කිරීමට ඇති හැකියාව නිසා හෘද රෝග  සහ ඇතිවීමේ අවදානම අඩු කිරීම ඇතුළුව හෘද සෞඛ්‍යය වැඩි දියුණු කිරීමට උපකාරී වේ .

ආතතිය අඩු කිරීම: හරිත තේ වල ඇති ගුණාංග මගින් ඔබගේ මනසේ සන්සුන් බව ප්‍රවර්ධනය කිරීම කරන අතර මානසික සහ කායික යහපැවැත්මට ප්‍රයෝජනවත් විය හැකි ආතතිය සහ කාංසාව අඩු කරයි.

හරිත තේ බොන්න වැඩි උනන්දුවක් දක්වන ඔයාලට හරියන ව්‍යායාම ඉඟි

යෝගා සහ හරිත තේ

ඔබ යෝගා කිරිමට පෙර සහ සසු  Green Tea  කෝප්පයක් රස විඳීමෙන් ඔබේ යෝගා අභ්‍යාසයන්වල අවශ්‍ය සන්සුන් මනස  සහ සිහිකල්පනාව වැඩි දියුණු කළ හැකිය.

හරිත තේ (Green Tea) සහ   භාවනාව: තේවල සුවඳ, රසය සහ උණුසුම කෙරෙහි අවධානය යොමු කරමින් හරිත තේ උගුරක් රස විඳීමෙන් සිහියෙන් තේ පානය කිරීමට පුරුදු වන. මෙය ඔබට සන්සුන් භාවය සහ පැවැත්ම පිළිබඳ හැඟීමක් වර්ධනය කර ගැනීමට උපකාරී වේ. 

එළිමහන් ක්‍රියාකාරකම්: නැගීම, බයිසිකල් පැදීම හෝ ස්වභාවික ඇවිදීම වැනි එළිමහන් ක්‍රියාකාරන්කම් වලදීද ඔබට Green Tea මගින් ප්‍රභෝදයක් ලබාගත හැකිය. ප්‍රතිඔක්සිකාරකවල ප්‍රතිලාභ ලබා ගනිමින් මාර්ගය දිගේ රස විඳීමට හරිත තේ තර්මෝස් එකක් රැගෙන එන්න.

නම්‍යශීලී බව සහ විවේකය ප්‍රවර්ධනය කිරීමට Green  Tea පරිභෝජනය ඉතා වැදගත් වේ .මෙහිදී  රුධිර ප්‍රවාහය වැඩි දියුණු කිරීමට සහ මාංශ පේශි ආතතිය අඩු කිරීමට උපකාරී වේ, විශේෂයෙන් හරිත තේ වල සන්සුන් බලපෑම් සමඟ සංයෝජනය වූ විට.

ඔබේ ව්‍යායාම චර්යාවට Green Tea ඇතුළත් කිරීමෙන්, ඔබට ඔබේ සමස්ත යහපැවැත්ම වැඩිදියුණු කර සෞඛ්‍ය සම්පන්න Tea රටාවක් භුක්ති විඳිය හැකිය. ඔබ යෝග, එළිමහන් ක්‍රියාකාරකම් හෝ සරල ක්‍රියාකාරකම් වලදී , Green Tea ඔබේ සුව ගමනේ වටිනා සහකරුවෙකු ලෙස හදුන්වාදිය හැකිය. 

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *