දුෂ්කර ආර්ථික කාලවලදී ඔබේ ආතතිය කළමනාකරණය කරන්න

 

වර්තමානයේ බොහෝ මිනිසුන්ගේ මනසෙහි බොහෝ ලෙස ආතතිය ඇතිවී තිබේ. උද්ධමනය (උදා: ගෑස් මිල, බලශක්ති බිල්පත්, සිල්ලර බඩු වියදම්, ආදිය හේතුවෙන් වැඩිහිටියන්ගේ ආතතියේ ප්‍රධානතම මූලාශ්‍ර වන්නේ එදිනෙදා භාණ්ඩවල මිල ඉහළ යාම මත වැඩිවේ . සැපයුම් දාම ගැටළු සහ ගෝලීය අවිනිශ්චිතතාවය හේතුවෙන්ද ආතතිය ඇති වී ඇත.

එහෙත්, අපගේ , මෙම අමතර ආතතිය කළමනාකරණය කළ හැකිය. ඔබට සහ ඔබේ පවුලට ඕනෑම දුෂ්කර මූල්‍ය කාලයකදී ආතතිය කළමනාකරණය කිරීම සඳහා සෞඛ්‍ය සම්පන්න උපාය මාර්ග තිබේ.

නවත්වන්න නමුත් කලබල නොවන්න.
ආර්ථිකයේ තත්ත්වය ගැන පුවත්පත්වල සහ රූපවාහිනියේ බොහෝ අයහපත් කතා තිබේ. ඔබ අවට සිදුවන දේ කෙරෙහි අවධානය යොමු කරන්න, නමුත් අධික කාංසාවට සහ නරක තීරණ ගැනීමට හේතු විය හැකි විනාශයට හසු වීමෙන් වළකින්න. ඕනෑවට වඩා ප්‍රතික්‍රියා කිරීමට හෝ උදාසීන වීමට ඇති ප්‍රවණතාවයෙන් වළකින්න. සන්සුන්ව සිටින්න සහ අවධානයෙන් සිටින්න.ඔබේ මූල්‍ය ආතතීන් හඳුනාගෙන සැලැස්මක් සාදන්න. ඔබේ විශේෂිත මූල්‍ය තත්ත්වය සහ ඔබට ආතතියට හේතු වන දේ ගැන සොයා බලන්න. ඔබට සහ ඔබේ පවුලේ අයට වියදම් අඩු කිරීමට හෝ ඔබේ මූල්‍ය කටයුතු වඩාත් කාර්යක්ෂමව කළමනාකරණය කිරීමට හැකි නිශ්චිත ක්‍රම ලියන්න. ඉන්පසු නිශ්චිත සැලැස්මකට බැඳී එය නිතිපතා සමාලෝචනය කරන්න. මෙය කෙටි කාලීනව කනස්සල්ලට හේතු විය හැකි වුවද, මුදල් ගැටළු සටහන් තැබීමෙන් සහ සැලැස්මකට කැපවීමෙන් ආතතිය අඩු කර ගත හැකිය. ඔබට බිල්පත් ගෙවීමේ හෝ ණය මත රැඳී සිටීමේ ගැටලුවක් තිබේ නම්, ඔබේ බැංකුව, උපයෝගිතා හෝ ක්‍රෙඩිට් කාඩ් සමාගම ඇමතීමෙන් උපකාර සඳහා ළඟා වන්න. මුදල් සම්බන්ධ ආතතිය සමඟ ඔබ කටයුතු කරන ආකාරය හඳුනා ගන්න. දුෂ්කර ආර්ථික කාලවලදී දුම්පානය, මත්පැන් පානය, සූදුව හෝ චිත්තවේගීය ආහාර ගැනීම වැනි සෞඛ්‍යයට අහිතකර ක්‍රියාකාරකම්වලට යොමු වීමෙන් සමහර අය ආතතියෙන් මිදීමට වැඩි ඉඩක් ඇත. මෙය හවුල්කරුවන් අතර වැඩි ගැටුම් හා වාද විවාදවලට ද හේතු විය හැක. මෙම හැසිරීම් ගැන විමසිලිමත් වන්න.

මෙම අභියෝගාත්මක කාලය සැබෑ වර්ධනයට සහ වෙනස් වීමට ඇති අවස්ථා බවට පත් කරන්න. මෙවන් කාලවලදී, දුෂ්කර වුවද, ඔබගේ වර්තමාන තත්ත්වය පිළිබඳ තක්සේරුවක් කිරීමට සහ අවශ්‍ය වෙනස්කම් කිරීමට අවස්ථා ලබා දිය හැක. මානසික ආතතිය සමඟ කටයුතු කිරීමට සෞඛ්ය සම්පන්න ක්රම සොයා ගැනීමට මෙම ආර්ථික අභියෝග ඔබව පෙලඹවිය හැකි ක්රම ගැන සිතන්න. ඇවිදීමට උත්සාහ කරන්න – එය හොඳ ව්‍යායාමයක් ලබා ගැනීමට මිල අඩු ක්‍රමයකි. ඔබේ පවුලේ අය සමඟ නිවසේ රාත්‍රී ආහාරය ගැනීමෙන් ඔබට මුදල් ඉතිරි කරනවා පමණක් නොව, ඔබව සමීප කරවීමටද උපකාරී වේ. නව නිපුණතාවයක් ඉගෙනීම ගැන සලකා බලන්න. ඔබේ සේවායෝජකයා හරහා පාඨමාලාවක් හදාරන්න හෝ ඔබේ ප්‍රජාව තුළ වඩා හොඳ රැකියාවකට මඟ පෑදිය හැකි අඩු වියදම් සම්පත් සොයා බලන්න. ප්‍රධානතම දෙය නම් මෙම කාලය නිර්මාණශීලි ලෙස සිතීමට සහ ඔබේ ජීවිතය කළමනාකරණය කිරීමට නව ක්‍රම අත්හදා බැලීමට භාවිතා කිරීමයි.වෘත්තීය සහාය ඉල්ලා සිටින්න. ඔබේ මුදල් තත්ත්වය පාලනය කර ගැනීමට ඔබට උපකාර කිරීමට ණය උපදේශන සේවා සහ මූල්‍ය සැලසුම්කරුවන් ඇත. ඔබ දිගටම ආතතියෙන් යටපත් වී ඇත්නම්, ඔබේ මූල්‍ය කරදර පිටුපස ඇති හැඟීම් හෝ ආතතිය කළමනාකරණය කිරීමට සහ සෞඛ්‍යයට අහිතකර හැසිරීම් වෙනස් කිරීමට ඔබට උපකාර කළ හැකි මනෝ වඋපදේශකවරයෙකු සමඟ කතා කිරීමට ඔබට අවශ්‍ය විය හැකිය

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *