තරුණ පෙනුමක් ලබා ගැනීමට ගත හැකි ආහාර

ඔලිව් තෙල්
ඔලිව් තෙල් යනු සෞඛ්ය සම්පන්න මේද වලින් එකකි. වයස්ගත වීම වළක්වා ගැනීමට එය උපකාරී වන බව පර්යේෂණවලින් හෙළි වී තිබේ.
එය රුධිර පීඩනය අඩු කරයි, හෘද රෝග ඇතිවීමේ අවදානම අඩු කරයි,පිළිකා සමඟ සටන් කිරීමට හැකිය ඔලිව් තෙල් ඔබේ සමට තරුණ පෙනුමක් ලබා ගැනීමට උපකාරී වේ. හිරු හානිවලින් එය ආරක්ෂා කළ හැකි බවයිමීට අමතරව, ඔලිව් තෙල් වලින් 73% කට ආසන්න ප්රමාණයක් මොනොසැටරේටඩ් මේද වලින් සමන්විත වන අතර එය සමේ නම්යතාවය සහ ස්ථායිතාව වැඩි කරයිහරිත තේ
ඔබේ සමේ ඇති ප්රධාන ප්රෝටීනය වන කොලජන් ආරක්ෂා කිරීමට උපකාරී වේ. හරිත තේ වල ප්රබල ප්රතිඔක්සිකාරක ගුණ ඇති අතර එය ඔබේ සමේ කොලජන් ආරක්ෂා කරන අතර වයසට යාමේ සලකුණු අඩු කරයි.

මාළු
මාළු ඔබේ සමට තරුණ පෙනුමක් ලබා ගත හැකි අතර සමේ නම්යතාවය සහ සජලනය සැලකිය යුතු ලෙස වැඩිදියුණු විය.

චොකලට් / කොකෝවා
පර්යේෂණයන් පෙන්වා දෙන්නේ එය රුධිර පීඩනය අඩු කිරීමට, ඉන්සියුලින් සංවේදීතාව වැඩි කිරීමට සහ ධමනි ක්රියාකාරිත්වය සහ ප්රත්යාස්ථතාව වැඩි දියුණු කිරීමට ඉඩ ඇති බවයි, සමට වඩා හොඳ රුධිර ප්රවාහයක් සජලනය හා සුමට බව වැඩි දියුණු කිරීම හැකියාව ඇත.

එළවළු
එළවළු අතිශයින්ම පෝෂ්යදායී වන අතර කැලරි ඉතා අඩුය.
හෘද රෝග, ඇසේ සුද සහ පිළිකා ඇතිවීමේ අවදානම අඩු කිරීමට උපකාරී වන ප්රතිඔක්සිකාරක ඒවායේ අඩංගු වේ
බොහෝ එළවළු වල බීටා කැරොටින් වැනි කැරොටිනොයිඩ් ද ඉහළ ය. මේවාට හිරු විකිරණ වලින් ආරක්ෂා විය හැකි ය බීටා කැරොටින් වල හොඳම ප්රභවයන් වන්නේ කැරට්, වට්ටක්කා සහ බතල ය බොහෝ එළවළු වල විටමින් සී බහුල වන අතර එය කොලජන් නිෂ්පාදනයට වැදගත් වන අතර ශක්තිමත් ප්රතිඔක්සිකාරක බලපෑම් ඇති කරයි.
6හණ බීජ
පියයුරු පිළිකා ඇතිවීමේ අවදානම අඩු කරන අතරම කොලෙස්ටරෝල් අඩු කිරීමට, රුධිරයේ සීනි සහ ඉන්සියුලින් මට්ටම අඩු කිරීමට හැකි වේ
ඒවා ඔලේගා -3 මේද අම්ලයේ හොඳ ප්රභවයක් වන අතර එය ඔබේ සම හිරු විකිරණ වලින් ආරක්ෂා කරන අතර හිරු ආශ්රිත සමේ හානිය අවම කරයි

දෙළුම්
දෙළුම් යනු සෞඛ්ය සම්පන්න පලතුරකි.එහි ප්රතිඔක්සිකාරක ක්රියාකාරිත්වය හරිත තේ වලට වඩා ඉහළ මට්ටමක පවතින බව පෙනේ දෙළුම් අධික රුධිරයේ සීනි මට්ටමෙන් සිදුවන හානිය වළක්වා ගැනීමට හැකි වේ

අලිගැට පේර
අලිගැට පේර හෘදයට හිතකර මේදය, තන්තු සහ සෞඛ්යයට අත්යවශ්ය විටමින් සහ ඛනිජ ලවණවලින් පොහොසත් ය ඔබේ සම හිරුගෙන් ආරක්ෂා කිරීමටත් සම අලුත්වැඩියා කිරීමටත් උපකාරී වේ.

තක්කාලි
අධ්යයනවලින් පෙනී යන්නේ එය ඔබේ සම සූර්යයාගේ හානිකර කිරණවලින් ආරක්ෂා කර ගත හැකි බවයි එසේම තක්කාලි වල ලයිකොපීන් අධික බැවින් සමට හිරු ගෙන් වන හානිවලින් ආරක්ෂා වන අතර සමේ රැළි අඩු කිරීමට උපකාරී වේ.

කුළුබඩු
කුළුබඩු ඔබේ ආහාරයට රසය එක් කරනවාට වඩා වැඩි යමක් කරයි. ඔබේ සෞඛ්යයට හිතකර බලපෑම් ඇති කළ හැකි විවිධ ශාක සංයෝග ද ඒවායේ අඩංගු වේ කුරුඳු කොලජන් නිෂ්පාදනය වැඩි කරන බව පෙන්වා දී ඇති අතර එමඟින් සමේ ස්ථායිතාව සහ ප්රත්යාස්ථතාව වැඩි වේ
මීට අමතරව, මිරිස් ගම්මිරිස්වල දක්නට ලැබෙන කැප්සායිසින්, සමේ සෛලවල සිදුවන වයස්ගත වෙනස්කම් අඩු කළ හැකි බව පර්යේෂණයන් පෙන්වා දෙයි තවද, ඉඟුරු හිරු එළියට නිරාවරණය වීම නිසා ඇතිවන ලප වළක්වා ගැනීමට උපකාරී වේ

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *