ඔබේ මනසේ සමබරතාවය සහ සාමය තබන්නේ කෙසේද? නූතන ලෝකයක එය කළ හැකිද?

නූතන ලෝකයේ අභ්‍යන්තර සාමය සොයා ගැනීම සැලකිය යුතු අභියෝගයකි. නූතන සමාජය පිළිබඳ සෑම දෙයක්ම මනසේ සාමය අත්විඳීමට බාධාවක් සේ විටක හැගේ නමුත් අභ්‍යන්තර සාමය සොයා ගැනීමට සහ පවත්වා ගැනීමට ක්‍රම තිබේ. ඔබ දිනපතා පැය 8 ක්, සතියේ දින 5 ක් වැඩ කරන්නේ නම්, ඔබ සමබරතාවය සොයා ගත යුතු අතර ඔබේ සිහිබුද්ධිය නොවෙනස්ව තබා ගත යුතුය. අභ්‍යන්තර සාමය තෝරා ගැනීමක් වන අතර, ඔබේ එදිනෙදා ජීවිතයේදී ඔබ කොපමණ සාමයක් අත්විඳිනවාද යන්න ඔබගේ බොහෝ පුරුදු මගින් තීරණය වේ.

මනසේ , අභ්‍යන්තර සාමය අත්විඳීමට සහ ගැඹුරු, තෘප්තිමත් මට්ටමකින් ජීවිතය භුක්ති විඳීමට ක්‍රම 9 ක් මෙන්න:

  1. ඔබට පාලනය කළ හැකි දේවල් කෙරෙහි ඔබේ අවධානය යොමු කරන්න
    ඔබට පාලනය කළ නොහැකි දේවල් ගැන කරදර වන්නේ ඇයි? එය ඔබේ මනෝභාවය උකහා ගන්නා අතර ඔබ අඩු හැකියාවක් ඇති පුද්ගලයෙකු කරයි
    “මෙය මට පාලනය කළ හැකි දෙයක්ද? කනස්සල්ලට පත්වීම කිසියම් ආකාරයකින් ප්‍රයෝජනවත් වේද? නිරතුරුව මෙනෙහි කළයුතුය.මිනිසෙකු ලෙස, ඔබගේ පාලනය යටතේ ඇති දේවල් මොනවාදැයි ඔබ දැනගත යුතුය. ඉන් ඔබ්බට ගිය ඕනෑම දෙයකට ඔබේ අවධානය වෙනතකට යොමු කර ඔබේ ජීවිතයට ආතතියක් ඇති කළ හැකිය.
  2. සොබාදහමේ කාලය ගත කරන්න
    උද්‍යානයක ඇවිදීම හෝ සති අන්තයේ පරිසරය සමග ගතකිරීම අනිවාර්ය කලයුතුය . සෑම දිනකම පැය 24 පුරාම ගොඩනැගිල්ලක වාඩි වී සිටීම හා සසඳන විට ඔබට ඒකාකාර බවක් දැනෙනු ඇත.කුරුල්ලන් හා ගස් අතර කාලය ගත කිරීමමනසට සාමකාමීබවක් ගෙන දේ
  3. ඔබ ගැනම සත්‍ය වන්න
    ප.
    ඔබ ජීවත් වීමට අදහස් නොකළ ජීවිතයක් ගත කරනවිට බොහෝ විට දේවල් අතෘප්තියට පත්වේ.
    එමනිසා සැමවිටම සාරධර්මවලට අනුකූල ජීවිතයක් ගත කරන්න.ඔබේ තේරීම් නියම කිරීමට සමාජයට ඉඩ දීම පහසු නැත.
    අන් අයගේ සිත් ඇදගන්නා වෘත්තියක් සඳහා ඔබේ ජීවිතය ගත කිරීමට ඔබට අවශ්‍ය නැත. විසිතුරු නිවසක් පසුපස හඹා යෑමට ඔබට අවශ්‍ය නැත.
    ඔබට වඩාත්ම වැදගත් දේ ගැන ඔබේම තීරණ ගන්න.
  4. ඔබ අනුභව කරන දේ පිලිබඳ නිතර සිතන්න
    බොහෝවිට විවිධ තෙල් සතිත ආහාර වලට ඔබ පුරුදු වී සිටින නිසා එය ඔබට කොතරම් නරකක් වැටහෙන්නේ නැත.
    සතියක් පමණක් ඔබ යුතු බව ඔබ දන්නා ආකාරයට අනුභව කිරීමට උත්සාහ කරන්න(එළවලු හා පලතුරු). ඔබට හැඟෙන ආකාරයෙහි වෙනස සැලකිල්ලට ගන්න. මතකය වැඩි දියුණු කිරීමට, අවධානය වැඩි කිරීමට සහ ඔබ ගැන හොඳ හැඟීමක් ඇති කිරීමට උපකාරී වන ආහාර පර්යේෂණ කරන්න.
  5. නිතිපතා ව්‍යායාම කරන්න
    ඔබ ව්‍යායාම් ශාලාවෙන් පිටතට යන විට ඔබට කොතරම් විශාල හැඟීමක් දැනෙනවාද?ව්‍යායාම කිරීම හොඳ යැයි හැඟෙන අතර, එය කිරීම ගැන ඔබ ගැන හොඳ හැඟීමක් ඇති වේ.ව්‍යායාම ශරීරයට පමණක් නොව ඔබේ මොළයටද හොඳය.
  6. යහපත් ක්‍රියා කරන්න
    ඔබේ අවධානය ඔබෙන් ඉවතට ගැනීමට මෙය හොඳ ක්‍රමයකි.ඔබ යහපත් ක්‍රියා කරන විට, අනෙක් අය අරගල කරන බව ඔබ වඩාත් දැනුවත් වේ.
    ඔබ කරුණාවන්ත වූ විට, ඔබට ආපසු කරුණාව ලැබේ. ඔබ වෙනත් කෙනෙකුට උදව් කරන විට ඔබට ආඩම්බරයක් සහ තෘප්තියක් දැනෙනු ඇත.
    අන් අය ඔබට කරනවාට ඔබ කැමති ලෙස ඔවුන්ටත් කරන්න.
  7. ස්ථිර වන්න
    ඔබේ අවශ්‍යතා හා ආශාවන් සමඟ විවෘතව හා ඉදිරියට යන්න. ඔබට අවශ්‍ය දේ ලබා ගැනීමට වැඩි ඉඩක් පමණක් නොව, ඔබේ ජීවිතය පාලනය කිරීමට ඔබට වැඩි යමක් දැනෙනු ඇත.උදාසීන වීම අඩු පාලනයක් ඇති කරයි, එය අභ්‍යන්තර සාමයට ප්‍රතිවිරුද්ධ වේ. ආක්‍රමණශීලී නොවී නිර්භීත වන්න.
    ඔබ වෙනුවෙන් පෙනී සිටීමට අන් අයට ඉඩ නොදෙන්න, ඔබේ ජීවිතය පිළිබඳ සම්පූර්ණ වගකීම ගන්න. ඔබ පාලනය කර ඇත.
  8. මෙනෙහි කරන්න
    භාවනා කිරීම සන්සුන් ය.ජීවිතය සහ එහි අභියෝග වඩාත් නිවැරදිව බැලීමට භාවනා කිරීම ඔබට උපකාරී වේ. ය.ඔබ පැය ගණනක් වැඩ කිරීමෙන් පසු ඔබව අවධාරණය කරන බව පෙනේ නම්, නතර වී මොහොතකට මෙනෙහි කර එය ඔබේ මනසට පසුව ඇති වෙනස බලන්න.
  9. අන් අය වෙනස් කිරීමට උත්සාහ කිරීමෙන් වළකින්න
    ඔබම වෙනස් කිරීමට තරම් අපහසුය. වෙනත් අයෙකු වෙනස් කිරීමට ඔබ කවදා හෝ සමත් වන්නේ කෙසේද?අන් ය වෙනස් කිරීමට යාමෙන් ඔබේ ඇතුළාන්තය පිඩනයට ලක්වේ එමනිසා ඔබ ක්කිසිදින කිසිවකු වෙනස් කිරීමට උත්සහ නොකරන්න

මානසිකව සහ ශාරීරිකව ඔබ ගැන සැලකිලිමත් වීම වැදගත් ය.නිසි ලෙස ආහාර ගන්න, ව්‍යායාම කරන්න, ඔබ ගැනම සත්‍ය වන්න. වෙනත් පුද්ගලයින් සතුටු කිරීමට අවශ්‍ය නැත. ස්ථිරව සිට ඔබේ ජීවිතය පාලනය කරන්න. සමාජය වැදගත් යැයි තීරණය කර ඇති දේවල් පසුපස හඹා යාමෙන් වළකින්න.
ලෝකයේ සියලු ජයග්‍රහණවලට අභ්‍යන්තර සාමය ප්‍රතිස්ථාපනය කළ නොහැක.ඔබම තීරණය කර ඔබ ජීවත් වීමට අදහස් කළ ජීවිතය ගත කරන්න.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *