ඔබේ කොට්ටය යට සුදුළූණු කරාබුනැටි දැමීම ගුණදායක බව ඔබ දන්නවාද ?

සුදුළූණු යනු ඖෂධීය හා රූපලාවණ්‍ය කටයුතු සඳහා විශාල වශයෙන් භාවිතා කරන දෙයකි . එබැවින්, ඔබේ ආහාරට  සුදුළූණු ඇතුළත් කිරීම විස්මිත සෞඛ්‍ය ප්‍රතිලාභ ලබා දේ .සුදුළූණු නින්ද නොයාම සඳහා පැරණි ජන ප්‍රතිකාරයක් ලෙසද භාවිතා කරයි.

නින්දේ ගැටළු වළක්වා ගත හැකිය

නින්ද සම්බන්ධ ගැටළු වලට සුදුළූණු උදව් කරන්නේ කෙසේද?

සුදුළූණු වල ප්‍රබල සුවඳ මගින්  හුස්ම පහසු  කළ හැකිය. ඔබ සෙම්ප්‍රතිශ්‍යාවකින් ඇත්  නම්  නිදා ගැනීමට අපහසුනම්  ඔබට නිසි ලෙස හුස්ම ගැනීමට නොහැකි නම්  ඔබ සුදුළුනු භාවිත කල යුතුමය . කෙසේ වෙතත්, ඔබ කොට්ටය යට සුදුළූණු දැමූ විට අසනීප වීමේ අවදානම අඩු වන බව ඔබට පෙනෙනු ඇත. ඇත්ත වශයෙන්ම,  සුදුළුනු වල ඇති ඇලිසින්(allicin) නිසා  ක්ෂුද්‍ර ජීවීන්ට ශරීරය තුළ ආක්‍රමණය අවහිර කරයි.

සුදුළූණු සහ නින්ද

සුදුළූණු වල හොඳ මැග්නීසියම් සහ පොටෑසියම් ප්‍රමාණයක් අඩංගු වේ – ගුණාත්මක නින්දේ දී ඛනිජ දෙකම වැදගත් කාර්යභාරයක් ඉටු කරයි. මැග්නීසියම් ගැඹුරු, සන්සුන් නින්දක් ආරම්භ කිරීමට උපකාරී වේ.මොළයේ හා මධ්‍යම ස්නායු පද්ධතියේ නියුරෝන වල ක්‍රියාකාරිත්වය අඩු කරන ස්නායු සම්ප්‍රේෂකයක් වන සුදුලුනු ලිහිල් කිරීම වැඩි කරන අතර ආතති මට්ටම අඩු කරයි. අනෙක් අතට, පොටෑසියම් නින්දේ කාර්යක්ෂමතාව වැඩි කරන අතර ඔබ නින්දට ගිය පසු නින්ද පවත්වා ගැනීමට උපකාරී වේ.

කිරි සහ සුදුළූණු බීම

උණුසුම් කිරි සහ සුදුළූණු පානයක් පිළියෙළ කිරීම සඳහා, ඔබ කිරිපිටි කරාබුනැටි කරාබුනැටි කරාබු නැටි කිරි කෝප්පයක මිනිත්තු 3 ක් පමණ තම්බා ගත යුතුය. මෙම සම්මිශ්‍රණය සිසිල් වීමට ඉඩ දෙන්න, ඉන්පසු කරාබු නැටි ඉවත් කර මී පැණි තේ හැන්දක් එක් කරන්න.

උපරිම ප්‍රයෝජනය සඳහා නින්දට යාමට විනාඩි 30 කට පෙර මෙම මිශ්‍රණය පානය කරන්න.

ඔබට  සුරතල් සතුන් සිටී නම්, සුදුළූණු බල්ලන්ට හා බළලුන්ට විෂ සහිත බව ඔබ දැනගත යුතුය. 

නින්ද නොයාම නිසා කනස්සලු  පුද්ගලයින් සුදුළූණු භාවිතයෙන් ප්‍රතිඵල සොයාගෙන ඇත. ඊට අමතරව, ඔබ ඔබේ කාමරයේ සුදුළූණු සුවඳට හුරුවූ පසු, එය සන්සුන් වන බව වාර්තා වේ. සුදුළූණු තලා දැමූ විට තෙල් මුදා හරින අතර ඔබේ ඇඳ ඇතිරිලි වලට හානි විය හැකි බැවින් එය කඩදාසි තුවායක් තුළට දැමීමට අමතක නොකරන්න.

මේ සියල්ලටම වඩා සුදුළුනු  දිනපතා ආහාරය ගැනීමට වගබලා ගන්න

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *