ඔබට ඔබේ ජිවිතයේ ඉලක්ක හෝ බලාපරොත්තු තිබේද?

ඔබේ  ඉලක්කයකරා යාමට බලාපොරොත්තුවෙන් සිටින නමුත් විටක  ඔබේ අරමුණු කිසිවක් ඉටු නොවන බව පෙනේ, තවද  ඔබ කරන්නේ කුමක්දැයි ඔබට විශ්වාස නැත.ඉලක්ක සපුරා ගැනීම දුෂ්කර ය. සමහර විට ඔබේ අරමුණු අපැහැදිලි, ඕනෑවට වඩා පුළුල් හෝ යථාර්ථවාදී නොවේ.කෙසේ වෙතත්  ඉලක්ක තබා ගැනීමෙන් ඔබ දැනටමත් බොහෝ මිනිසුන්ට වඩා ඉදිරියෙන් සිටී. දැන් ඔබට ඔබේ ප්‍රවේශය වෙනස් කිරීමට අවශ්‍ය වන අතර,  එයින් ඔබේ  ඉලක්ක කරා ළඟාවීම පහසු කරයි.

  1. නිවැරදි ඉලක්කයක් තබාගන්න

එය ධෛර්ය සම්පන්න නිශ්චිත, මැනිය හැකි, ළඟා කරගත හැකි, යථාර්ථවාදී සහ කාලය මත පදනම් වූ ඉලක්කයක විය යුතුය ඔබේ ඉලක්කයට චිත්තවේගීය බැඳීමක් තිබීම වැදගත් වේ .ඔබේ මනසෙහි එහි  දර්ශනයක්මව ගත යුතුවේ  එසේම ඉලක්ක වෙත යාම  වහාම ක්‍රියාත්මක කිරීම ආරම්භ කළ යුතුය. මෙහිදී ඔබේ සංවේදීතාවන් සහ අවධානයන්  සක්‍රීය කළ යුතුවේ

  1. ඔබේ සැලැස්ම සිතියම් ගත කරන්න

ඉලක්කයක් තබා ගැනීම පමණක් ප්‍රමාණවත් නොවේ. එය ඉටු කිරීමට ඔබට සැලසුමක් ද අවශ්‍ය ය. බොහෝ අය අසමත් වන්නේ මෙහිදීය. ඔවුන් ඉලක්ක තබා ඇති නමුත් පසු විපරම් කර ආරම්භ කිරීමට සැලැස්මක් සාදන්නේ නැත. මෙය සිදු වූ විට, අරමුණු අති මහත් බවක් පෙනේන අතර පසුව , ඔබට  එය  අතහැර දැමීමට වැඩි ඇත .

ඔබේ ඉලක්කය කරා ළඟා වීමට මාර්ග සිතියමක් සාදන්න. ඔබට සෑම සතියකම ගත හැකි ක්‍රියා එකක් හෝ දෙකක් සැලසුම් කර සෑම දිනකම කුඩා දේවල් කිරීමට අවධානය යොමු කරන්න. උදාහරණයක් ලෙස,  නව ව්‍යාපාරයක් ආරම්භ කිරීම ඔබේ ඉලක්කය නම්, එයදින සති මාස  කුඩා පියවර වලට බෙදා වෙන් කලයුතුවේ

  1. දෘශ්‍යකරණය සහ පරාවර්තනය

අප යම් ක්‍රියාවක් දෘශ්‍යමාන කරන විට, මොළය අපගේ නියුරෝන වලට චලනය “සිදු” කිරීමට පවසන ආවේගයක් ජනනය කරයි. මෙය නව ස්නායුක මාවතක් නිර්මාණය කරයි – අපගේ මොළයේ සෛල පොකුරු මතකයන් හෝ උගත් හැසිරීම් නිර්මාණය කිරීම සඳහා එකට වැඩ කරයි – එමඟින් අප සිතූ දෙයට අනුකූලව ක්‍රියා කිරීමට අපගේ ශරීරය ප්‍රමුඛ වේ. ක්‍රියාවලිය සහ එහි යෑමට ගතවන වැඩ ඇතුළුව ඔබේ ඉලක්ක කරා ළඟා වන ආකාරය දෘශ්‍යමාන කරන්න  ඔබ එම විශාල ජයග්‍රහණ කරා ළඟා වූ පසු එය කෙබඳු වේදැයි දැනීමට උත්සාහ කරන්න. මෙය ඔබේ මනසෙහි කල්පවත්නා චිත්‍රයක් සාදනු ඇත. එසේම එය නිරතුරුව මෙනෙහි කරන්න

4 අන් අයට කියන්න

වගවීමේ හවුල්කරුවෙකු ලෙස ක්‍රියා කිරීමට කෙනෙකු සොයා ගන්න. එය ඔබේ සහකරු හෝ සහකාරිය, මිතුරෙකු හෝ අසල්වැසියෙකු විය හැකිය. ඔබේ ඉලක්කය සමඟ ඔබ කරන්නේ කෙසේද යන්න පරීක්ෂා කරන අයෙකු ඔබට අවශ්‍යය. ප්‍රසාද දීමනාවක් ලෙස, ඔබට ඔවුන්ගෙන් වටිනා ප්‍රතිපෝෂණ ලැබෙනු ඇත.සැමවිටම ඒ පිළිබඳව ඔවුන් සමග කතා කරන්න

  1. පසුබෑම සඳහා සැලැස්ම

හොඳ ඉලක්ක තබන්නෙකු  බොක්සිං ක්‍රීඩාවට සමානය. ඔබට පහරක් එල්ල වන බව ඔබ දන්නා නිසා ඔබප්‍රවේශම් වීමට වගබලා ගැනීමට   ඉගෙන ගත යුතුය. පසුබෑමේ බලපෑම අවම කිරීම සඳහා හොඳම ක්‍රමය ඒවා සඳහා සැලසුම් කිරීමයි. යම් දෙයක් වැරදී ගිය විට විනිශ්චිත සැලැස්මක් තබා ගන්න. ප්‍රතික්‍රියා කිරීමට සහ එම පසුබෑමෙන් ඉගෙන ගැනීමට සූදානම්ව සිටින්න.

ඔබ කාලරාමුවක් නිර්මාණය කර ඇති අතර, පසුව එය වෙනස් කිරීමට ඔබට අවශ්‍ය විය හැකි බව මතක තබා ගන්න. ජීවිතය අනපේක්ෂිත සංකූලතා වලින් පිරී ඇත. ඔබ එකකට දුවන්නේ නම්, වෙනස ගැන නිෂේධාත්මක හැඟීමක් නොමැතිව ඔබේ කාලරාමුව සකසන්න. එය ඔබට උදව් කරන්නේ අවසානයේ ඉදිරියට යාමට පමණි.

6 සෑම සතියකම ඔබේ ප්‍රගතිය තක්සේරු කරන්න

ඔබෙන්ම මෙසේ අසන්න: මගේ ඉලක්කයට ළංවීමට මම මේ සතියේ කළේ කුමක්ද? වැඩ කළේ කුමක්ද? නොකළේ කුමක්ද? ඔබ ලබා ඇති ප්‍රගතිය පිළිබිඹු කිරීම සඳහා සඟරාවක් භාවිතා කිරීම සලකා බලන්න ඉදිරියට යා යුතු ආකාරය ගැන ඔබට සැකයක් ඇති සෑම අවස්ථාවකම ඔබ ඔබටම කතා කරන්න

 

විශාල ලෙස සිහින දැකීම කමක් නැත, නමුත් එයින් අදහස් වන්නේ ඔබ විශාල සැලසුම් කළ යුතු බවයි. ඔබේ ඉලක්කය විශාල වන තරමට එයට වැඩි සංවිධානයක් හා පෙළඹවීමක් අවශ්‍ය වේ. පියවරෙන් පියවර සැලැස්මක් සකස් කර එය ඔබේ උපරිමයෙන් අනුගමනය කිරීමට ඔබ සූදානම් නම්, ඔබේ දර්ශන ඉහළ මට්ටමක තබා ආරම්භ කරන්න.

 

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *